به وبسایت می‌پُرسی خوش آمدید
برای بهترین خرید از ما بپرسید
۱۲:۱۳ --- ۱۴۰۳/۰۷/۲۷

تبلیغات

advertise

با تبلیغات هدفمند در میپرسی بیشتر دیده شوید

می پرسی یکی از اولین و بزرگترین سایت های فعال در زمینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات پیش از خرید کاربران است و با ثبت تعداد بالایی از بازدید ها به صورت روزانه به عنوان یکی از پر مخاطب ترین سایت های فعال در این حوزه می باشد . با توجه به این که تمام کاربران و مخاطبان سایت میپرسی فقط به دنبال خرید محصولات یا خدمات هستند بنا بر این تبلیغات در می پرسی می تواند برای تمام شرکت ها و فروشگاه های فعال در حوزه فروش محصول یا خدمات کاملا هدفمند باشد و برای آن ها بازخورد عالی در پی داشته باشد .

 

توجه : پیشنهاد میکنیم حتما بخش «پیشنهاد‌ویژه» را پایین همین صفحه مطالعه نمایید

قوانین عمومی تبلیغات

– متن آگهی ، عنوان تبلیغات ، بنر یا محتوای سایت تبلیغ دهنده آگهی ، تبلیغات یا رپرتاژ نباید مغایر با قوانین جرایم رایانه ای ، قوانین جاری کشور و قوانین میپرسی باشند . در صورت مشاهده و یا دریافت دستور قضائی یا اخطار توسط نهادهای ناظر نسبت به حذف یک رپرتاژ ، آگهی یا لینک بدون اخطار از سایت حذف و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود . همچنین در صورت ثبت بیش از ۳ مورد شکایت از سوی کاربران مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تخلف بنا بر صلاحدید میپرسی ممکن است از سایت حذف شود.

– ویرایش لینک ، بنر یا عنوان آگهی شما فقط یکبار در طول هر ماه میسر خواهد بود

– امکان استرداد وجه وجود ندارد

– در صورت بروز مشکل در سایت شما اعم از اتمام پهنای باند و یا Down Time امکان توقف در تبلیغات نیست

قوانین تبلیغات تصویری (بنری)

– تنها فرمت های رایج مانند PNG – JPG – JPEG – GIF ثبت می شوند

– حجم بنر باید حداکثر ۵۰ کیلو بایت باشد

– تبلیغات بنری نباید به صورت چشمک زن و آزار دهنده باشد

قوانین رپرتاژ (رپورتاژ)

رپرتاژ چیست ؟ رپرتاژ مقاله‌ای است که به معرفی و توضیح مواردی مانند خدمات ، محصولات ، نوع کسب‌و‌کار ، برند و فعالیت شما می پردازد که در قالب یک مطلب بر روی سایت ما منتشر می شود . این مقاله می تواند شامل عنوان ، یک تصویر و متنی حاوی ۳۰۰۰ کلمه و حداکثر ۳ لینک خروجی از یک دامنه باشد . تمام لینک های موجود در رپرتاژ شما ، بصورت مستقیم (follow) می باشد و به صورت مادام‌ا‌‌‌‌لعمر (همیشگی) در سایت باقی خواهند ماند . انتخاب نوع دسته بندی رپرتاژ در اختیار میپرسی است و امکان ویرایش رپرتاژ وجود ندارد .

جایگاه درج تبلیغات

جایگاه A : بالای وبسایت

جایگاه B : ابتدای نوار کناری (سایدبار)

جایگاه C : انتهای نوار کناری (سایدبار)

جایگاه D : پایین وبسایت

برای مشاهده جایگاه تبلیغات اینجا کلیک کنید

تعرفه و شرایط درج تبلیغات و رپرتاژ

ثبت تبلیغات به مدت ۶ ماه شامل ۱۰% تخفیف و به مدت ۱ سال شامل ۱۵% تخفیف خواهد شد . لینک رپرتاژ به صورت مستقیم (Follow) می‌باشد و لینک تبلیغات به صورت غیرمستقیم (NoFollow) می باشد و در صورت تمایل به درج تبلیغات با لینک مستقیم (Follow) ، میزان ۲۰% به تعرفه مورد نظر افزوده خواهد شد . تعرفه درج تبلیغات و رپرتاژ طبق تعرفه هایی که در ادامه آورده شده‌اند محاسبه خواهد شد .

.

تبلیغ تصویری A 〈 تماس بگیرید 〉

تبلیغ تصویری B 〈 تماس بگیرید 〉

تبلیغ تصویری C 〈 تماس بگیرید 〉

تبلیغ متنی B 〈 تماس بگیرید 〉

تبلیغ متنی C 〈 تماس بگیرید 〉

تبلیغ متنی D 〈 تماس بگیرید 〉

رپرتاژ 〈 تماس بگیرید 〉

« پیشنهاد ویژه »

ویژه شرکت های هاستینگ : در صورت تمایل می توانید در ازای تامین هاست مناسب برای میپرسی به صورت توافقی در هر بخشی از سایت که میخواهید تبلیغات رایگان داشته باشید . حداقل مدت تامین ۲ سال کامل است 

ویژه تولید کنندگان محتوا : در صورت تمایل می توانید در ازای تولید محتوای مناسب و با کیفیت به صورت توافقی در هر بخشی از سایت که میخواهید تبلیغات رایگان داشته باشید .

سفارش

لطفا برای ثبت آگهی ، تبلیغات و رپرتاژ از طریق راه های تماس مندرج در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید .